فرهنگ الهی

داعیه ی ما ایجاد تمدنی است متکی بر معنویت.

فرهنگ الهی

داعیه ی ما ایجاد تمدنی است متکی بر معنویت.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

سند نابودی

کجا رفت آن وعده های مدبرانه ای که با چاشنی امید همراه بود؟!

کجاست آن صد روز معجره گر؟!

اکنون قریب به ده برابر آن صد روز می گذرد در حالیکه هیچ مشکلی حل نشده است و تنها صدایی از گوشه ی دولت به عذر خواهی برخاست صدایی که ناقوس فراموشی اش همان دم در حال نواختن بود. آن گاه که وعده هایشان چون قندیلی یکی یکی بر سر دولت پیشین فرو می افتاد و تیزی اش قلب تفکر آنان را نشانه می گرفت تا تفکر ناب اسلامی که خمینی شمه ای از آن را به نمایش گذاشت مجروح و پاره کند، چقدر به تحقق وعده ها و چقدر به درد ملت می اندیشیدید؟

آن گاه که آفتاب قدرت از پیاله ی ملت طلوع کرد وعده هایتان همگی ذوب شدند و یادگار آن زخم های افترایی شد که بر پیکره ی دولت پیشین وارد آورده بودید. ناگاه جبهه تان تغییر کرد مردم، همان ملت با شعوری که به شما رای داده بودند، جهنمی و بی سواد و لبو فروش شدند و کدخدای مستکبر و چپاولگر زمان به آقایتان بدل گشت!

کشورهایی که امیدشان به جمهوری اسلامی بود در بحبوحه ی بیداری رها شدند. شما با امضای برجام سند نابودی خویش را امضا کردید شما با امضای برجام به همه ی کشورهای مستضعفی که نگاهشان به جمهوری اسلامی بود فهماندید پایان راه غرب است! تا بیهوده برای انقلاب و و مقاومت هزینه نکنند. شما فهماندید که اگر غرب نخواهد هیچ برگی از درختی فرو نمی افتد! فصل الخطاب همه ی امور شما غرب است. شما بزرگترین مانع ظهورید. همان معاویه ای که در دوران سازندگی زمانه را مهیای یزیدی ساخت که در کربلای عشق فریاد هل ناصر من ینصرنی امام را بلند کند.

و وای بر خواص زمانه! آن شریح هایی که با بی بصیرتی مقدمه ی ورود شما را فراهم کردند و کنون چنان زبان در کام گرفته اند که گویی با ورود عمرسعد امام ظهور کرده است و جهان پرعدل و داد گشته و هیچ مشکلی نیست!

و اینجا است که بار مسئولیت، بر دوش جوانان انقلابی چندین برابر می شود. همان کودکان گهواره ای که امید امام خمینی بودند و اکنون آبروی امام خامنه ای اند!  همانند جوانان با غیرتی که به ندای امام خمینی لبیک گفتند برخیزید و به ندای ولی زمانتان لبیک بگویید و قله های جهاد علمی و فرهنگی را یکی پس از دیگری فتح کنید. در بدترین شرایط نیز جای نا امیدی نیست نا امیدی از جنود شیطان است با الطاف رحمانی تارو مارش کنید و به جنگ نفاق بروید. تا ان شاءالله برسد روزی که با تمام وجود بگوییم این بقیه الله؟ و ندای لبیک اماممان را از کنار کعبه بشنویم.

و من الله توفیق

6/8/94

  • سراجی